Saturday 2 April 2011

Lite kinkig då det gäller sällskap

Det finns några personer som jag inte kan tåla: sådana som jag av någon anledning inte klickade med I början och sedan gick något mer också snett. Kanske är det mitt fel, kanske deras… men troligen är det väl båda två som är lika skyldiga. I sådana fall är det bästa helt enkelt att undvika varandra, så är alla glada och nöjda.

Imorgon ska vi ha en bbq här hemma oss. Denna nyhet fick jag höra I morse och blev inte sådär jätteglad: jag hade redan planerat att fylla dagen med plugg, träning och slapp. Istället kommer ett gäng killar hit, och ens flickvän. Det är flickvänen som får mig på flykt (och att se rött): det är en tjej som jag inte är sådär jätteförtjust I, och hon tycker nog knappast om mig heller efterson hon aldrig ens hälsat, I bästa fall tillägnar hon mig en sådan blick som en billig korv skulle kunna tänkas vara värd.

No comments:

Post a Comment